6.22.2009

GDI的是什麼? 點樣可以幫你增加額外收入.

經過一番了解, 我開始有多一點點了解. 原來一D都唔複雜, 其實好簡單. 係香港可能不是太多人認識吧~

呢幾日,我都做左好多research. 現在對網賺的興趣非常之大. 講真, 一個月hkd$80, 飲2杯咖啡無左喇~ 而且,我朋友一句說話令我好有同感. " 現在是web2.0時代, 人人每日都要上網, 沒有了正聯網, 就等於與外界隔絕. 但是有幾多人係上網賺錢而唔係使錢呢, 又或然率只不過是想消磨時間而已?? ".

係喎!!!講得好, 我大部分時間唔係hea, 就係睇下有咩新產品, 有咩好野食, 打下機咁.... (講真, 全部都係使錢&消磨時間

GDI的特性:
1、超低月費,每月支出10元美金 (即港元 $78),當你超過10位夥伴之後,等於是免費經營。
2、月月固定消費,月月固定領獎金,無業績門檻,只要正常付費就可以正常領獎金。
3、終身不歸零,當你的用心經營之下,夥伴組織固定之後,沒有任何人可以異動你所經營的成果。終身不歸零,收入隨著時間增長而增加!

沒有留言:

搜尋我的網誌內容